Biuletyn Informacji Publicznej
Pałacu Młodzieży w Katowicach

ARCHIWUM WIADOMOŚCI





Katowice,dn. 25 października 2013r.



PROTOKÓŁ zamówienia publicznego, którego wartość przekracza kwotę 5.000 zł i nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 euro.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa chemii basenowej dla potrzeb uzdatniania wody basenowej Pałacu Młodzieży w Katowicach zobacz



Katowice, dn. 22 październik 2013r.



Odpowiedź na zapytania dotyczące dostawy środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej dla potrzeb Pałacu Młodzieży w Katowicach.


1. Firma Fiber-Polska poprosiła o podanie informacji w zakresie:
Pyt.1. czy kwota 27.000,00 to kwota brutto czy netto?
Odp.-Podana kwota to kwota szacunkowa brutto

Pyt.2.czy koagulant ma być w postaci płynu czy granulat?
Odp. -koagulant ma być w postaci granulatu

2. Firma Brenntag Polska Sp. z o.o. poprosiła o podanie informacji w zakresie :
Pyt.1. w par.3.8 projektu umowy podano, że stawki jednostkowe zawierają wszystkie koszty związane z dostawą, transportem i rozładunkiem-czy rozładunek należy rozumieć jako przygotowany przez kierowcę w taki sposób aby został opuszczony do poziomu gruntu tak aby pracownicy Zamawiającego mogli go w sposób dogodny przewieźć do magazynu?

Odp. Tak należy rozumieć warunki rozładunku - opuszczenie towaru do poziomu gruntu / dziedziniec wewnętrzny siedziby Zamawiającego/ tak aby pracownik pałacu mógł go dalej przetransportować do magazynu. Pyt.2.w par. 4.14 projektu umowy jest zapis, że wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar w terminie do 24 godz. Od zamówienia a jako, że termin jest zbyt krótki i stawia Wykonawcę w niekorzystnej sytuacji Oferent prosi o jego wydłużenie do 3 dni.

Odp. Zamawiający przychyla się do tej propozycji i wydłuża termin dostawy środków chemicznych do 3 dni

Pyt.3.w par 8 projektu umowy Zamawiający pisze o wykonywanych pracach, usługach. Tymczasem przedmiotem zamówienia jest dostawa a więc należy uznać, że zapisy uwag do sposobu wykonywania usługi nie mają związku z zamówieniem. Wobec czego firma prosi o zmianę par 8 na następujące:

Odbiór ilościowy nastąpi w momencie dostarczenia Produktu. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego rozbieżności między dostarczoną ilością Produktu w stosunku do ilości zadeklarowanych przez Wykonawcę i potwierdzonych dokumentem dostawy, należy w trakcie rozładunku sporządzić protokół reklamacyjny podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego oraz przewoźnika, pod rygorem pozostawienia reklamacji ilościowej bez rozpoznania i utraty przez Zamawiającego wszelkich roszczeń z tego tytułu.

W przypadku stwierdzenia niezgodności jakościowej dostarczonego Produktu z zaakceptowaną specyfikacją, Zamawiający zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia Wykonawcy w formie pisemnej, jednakże nie później niż w ciągu 14 dni od daty odbioru Produktu.

Wykonawca powiadomi Zamawiającego o sposobie załatwienia reklamacji w ciągu 14 (czternastu) dni od daty otrzymania protokołu reklamacyjnego.

Odp.

Dostawa, transport, rozładunek to też są usługi - ale zapisy tegoż paragrafu rzeczywiście nie są zbyt czytelne - Zamawiający przychyla się do ich zmiany na korzyść zaproponowanych.

Pyt.4
Sam Pałac nie ma osobowości prawnej i nie może być stroną umowy. Organem prowadzącym jest Miasto Katowice w związku z tym prosimy o zmianę komparacji umowy.

Odp. - Rzeczywiście Miasto Katowice jest organem prowadzącym ale Dyrektor Pałacu Młodzieży posiada wszelkie prawem wymagane upoważnienia do zawierania tego typu umów, w tym prawo trwałego zarządu - nie ma zatem potrzeby zmieniać komparacji umowy.

Dziękujemy za zainteresowanie Eliza Zawadzka

Katowice, 17 październik 2013r.



Odpowiedź na zapytanie ofertowe dotyczące dostawy środków chemicznych do uzdatniania wody basenu kąpielowego Pałacu Młodzieży.

Firma F.H.U.Sewrena Stary Sącz poprosiła o podanie informacji w zakresie podania przewidywanej ilości podchlorynu sodu w okresie objętym umową.
Zapotrzebowanie na środki chemiczne dla potrzeb uzdatniania wody basenowej Basenu kąpielowego Pałacu Młodzieży w Katowicach w skali 1 roku:
1. Podchloryn sodu - 140 opakowań /35kg/
2. Koagulant - 10-15 opakowań /25kg/
3. Korektor ph - 22-25 opakowań /40kg/
4. Środek przeciw powstawaniu glonów/grzybobójczy 1 opakowanie na ok. 1,5 miesiąca /30kg /czyli ok. 8 w skali 1roku Administracja Pałacu Młodzieży w Katowicach Eliza Zawadzka

Załącznik:
Ogłoszenie i formularz oświadczenia
umowa

Katowice 16 październik 2013r.



OGŁOSZENIE NA DOSTAWĘ ŚRODKÓW CHEMICZNYCH DLA POTRZEB UZDATNIANIA WODY BASENOWEJ DLA KRYTEJ PŁYWALNI PAŁACU MŁODZIEŻY W KATOWICACH


Pałac Młodzieży serdecznie zaprasza do złożenia ofert w ramach rozeznania rynku - postępowania do 14.000 EURO na :
1. Stabilizowany podchloryn sodu /płynny/
2. Korektor pH minus 50% płynny
3. Uwodniony siarczan glinu 17% granulat
4. Środek do zwalczania glonów w wodzie basenowej / np. ALBA SUPER/
5. Tabletki DPD NO.1 /płyn do pomiaru stężenia wolnego chloru w wodzie basenowej -Pałac Młodzieży posiada fotometr firmy Dinotec photolyzer300/
Wartość szacunkowa zamówienia 27.000,00PLN słownie: dwadzieścia siedem tysięcy złotych - za cały 36 miesięczny okres trwania umowy
Czas trwania zamówienia 36 miesięcy od dnia podpisania umowy
Przepraszamy za utrudnienia związane z kontaktem - placówka jest w generalnym remoncie.
Ofertę należy złożyć do dnia 25 październik 2013r. godz. 12.00 w :
- administracji Pałacu Młodzieży w Katowicach ul. Żwirki i Wigury 32 - wejście w podwórze -brama przy Komisariacie
Policji budynek mieszkalny V piętro - przesłać na adres Pałac Młodzieży ul. Mikołowska 26 40-066 Katowice Lub pocztą elektroniczną na adres remonty@pm.katowice.pl Lub też złożyć w informacji Pałacu Młodzieży ul. Mikołowska 20a Katowice
/ do niniejszego zaproszenia kontakt w przypadku zapytań : remonty@pm.katowice.pl Eliza Zawadzka administracja Pałacu Młodzieży Katowice tel 32 2516 434
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w formie pisemnej w zamkniętej kopercie i oznaczona "dostawa chemii basenowej dla Pałacu Młodzieży w Katowicach
Do oferty należy dołączyć :
-odpis KRS/o ile dotyczy
- oświadczenie stanowiące załącznik nr 1 i podpisany wzór umowy zał. nr 2
- wszelkie wymagane prawem polskim atesty higieniczne, karty charakterystyki, gwarancje
Ceny produktów powinny zawierać wszystkie elementy składowe łącznie z kosztem dostawy.
Ceny poszczególnych produktów należy podać za 1kg
Cena winna zawierać wszystkie koszty związane z dostawą środków do Zamawiającego.
Dopuszcza się składanie ofert częściowych

umowa